Hrana pentru frumusetea parului tau!

  1. Este adevarat: alimentatia are impact asupra parului tau!  Putem stimula cresterea , ii putem imbunatati stralucirea, textura si in general sanatatea , prin ceea ce mancam.

 

Iata ceea ce ar trebui sa mananci pentru a avea un par mai sanatos:

 

  1. Somon

 somon

Este plin de proteine, acizi grasi Omega-3, fier si vitamina B-12. Aceasta inseamna ca somonul va adauga stralucire, va preveni uscarea scalpului si va imbunatati cresterea parului.

 

 

3.Nuci

nuci-beneficii-2

Migdalele, arahidele, nucile acaju si nucile obisnuite contin zinc, care diminueaza caderea parului. Nucile obisnuite contin, de asemenea, multi acizi grasi Omega-3, care catalizeaza bogatia si stralucirea parului tau.

 

 

 

 

 

 

4.Fructe puternic colorate

fructe

 

Mango, capsunile, kiwi, ananasul si piersicile, de exemplu, sunt bogate in vitamina C, un element esential pentru generarea colagenului, care creeaza structura parului. In plus, aceste fructe au un gust incredibil de bun. Iata o scuza perfecta pentru a-ti comanda un fresh de fructe!

 

 

 

 

5. Lactate cu putine grasimi

produse-lactate2d40c

Pe langa vitaminele D si B-5 pe care le aduc lactatele, calciul joaca un rol major in cresterea parului tau. Produsele lactate degresate, precum branza, iaurtul si laptele cu 2% grasimi, contin zer si caseina (o proteina din zer), ce previn uscarea scalpului.

 

 

 6. Cartofi dulci

652x450_079874-cartoful-dulce

Aici este vorba, in principal, despre aportul de beta-caroten. Odata intrata in corp, aceasta vitamina antioxidanta este transformata in vitamina A, necesara pentru dezvoltarea celulelor, inclusiv a celor din parul tau! O deficienta de vitamina A duce deseori la un scalp uscat si la aparitia matretii. Asa ca trebuie sa schimbi cartoful copt pe care il mananci in mod normal cu un cartof dulce, pentru a avea un par mai sanatos!

 

 

 

 

7.Legume de culoarea verde inchis

Dieta-cu-legume-verzi-1

Daca nu vrei sa mananci legume pentru intreaga ta sanatate, poate o vei face pentru a avea un par mai frumos. Legumele care au culoarea verde intens, precum spanacul, varza furajera, napii sau broccoli, reprezinta surse majore de vitamina A si vitamina C. Aceste vitamine ajuta la producerea sebumului, care actioneaza ca un balsam natural.

 

 

 

 

 

9.Scoici

Impepata-di-cozze-midii-cu-piper-si-patrunjel-

Scoicile sunt pline de zinc, care ajuta la cresterea parului si mentine functionarea corecta a glandelor de ulei de la nivelul scalpului. Un nivel scazut de zinc poate duce la incetinirea procesului de crestere a parului, la aparitia matretii si chiar la caderea parului.

 

 

 

 

 

10.Linte

tipuri de linte

. Proteinele ajuta la intarirea firelor si la cresterea lui. De asemenea, proteinele previn uscarea scalpului, fiind foarte important sa le consumi mai ales in lunile de iarna.

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *